מד"א מתכונן: "מאות חובשים, עשרות אמבולנסים, נט"ן, טרקטורונים, אופנועים ומרפאות ימוקמו על ההר"

    יוסי צלניקר No Comments on מד"א מתכונן: "מאות חובשים, עשרות אמבולנסים, נט"ן, טרקטורונים, אופנועים ומרפאות ימוקמו על ההר"
    14:57
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן במסר מרגש במיוחד: "מרגישה שאלישע פה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מגן דוד אדום משלים בימים אלו את ההיערכות הגדולה לקראת מבצע אבטחת מאות אלפי המתפללים בל"ג בעומר במירון, ומחר יום ג' יחל מד"א בפריסת הציוד הלוגיסטי בשטח.

    לאחר הסיור המקיף שערכו בשבוע שעבר בכירי מחוז הצפון של המשטרה אנשי המרכז למקומות הקדושים, אנשי כיבוי האש ומנהל מחוז ירדן במד"א מר אלי פרץ, ממשיכים במגן דוד אדום לעמול על תוכנית האבטחה רחבת ההיקף, והוחלט על הקמת חפ"ק משותף עם עמותת עזר מציון, על מנת לקיים שיתוף פעולה הדוק בין הארגונים כדי לאבטח בצורה מקסימאלית את כל המתפללים.

    כחלק מתוכנית שיתוף הפעולה בין מד"א לעזר מציון, יעדכנו נציגי עזר מציון את חפ"ק מד"א בכל אירוע שיתרחש באזור הסמוך לפריסתם ברחבי היישוב, כחלק מפעילות עזר מציון לשינוע הנכים והמוגבלים ברחבי מירון.

    הערכות מדא במירון 2015

    במד"א נערכים בכוחות גדולים לאבטח את המתפללים הרבים שיגדשו את הר מירון, ולצורך כך הוקצו למבצע האבטחה עשרות אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, טרקטורונים, אופנועים ומאות חובשים, ביניהם כונני מד"א ומתנדבי ההצלה החרדיים, שיצטרפו לאבטח את המתפללים.

    חובשי מד"א יהיו בכל נקודה באתר, במטרה להציל חיי אדם ולהגיש סיוע רפואי. עשרות מתנדבים יצויידו בערכות החייאה וימוקמו בתוככי הקהל. בשנה האחרונה טיפלו אנשי מד"א במירון בכ-500 מקרים בהם נדרש סיוע רפואי.

    מסוק מד"א יובא אף הוא לצפון על מנת שניתן יהיה להפעילו במקרה הצורך, ומנחת מיוחד יוכשר בתוככי היישוב כדי שניתן יהיה להנחית את המסוק, בעת הצורך.

    מפקדי מד"א ינהלו את מבצע האבטחה המורכב מתוככי החפ"ק המשוכלל של מד"א, המצויד במיטב הציוד הטכנולוגי לניהול מבצעים מורכבים וגדולים.".



    0 תגובות